Benvingut a UE Lleida, El Portal

  Menú

  Enllaços externs

  Enquesta
¿Quina serà la posició del Lleida a final de temporada?

Play-off
Zona mitja-alta
Zona mitja
Zona mitja-baixa
Promoció de descens
Descens



Resultats
Enquestes

vots: 405
Comentaris: 0

  

  Conecta't
Sobrenom

Contrasenya

Enregistra't i podràs accedir al Messenger del Lleida, comunicar-te privadament amb la resta d’usuaris, enviar comentaris amb el teu nickname, enviar fotografies i moltes coses més.
Enregistrar-me ara!

  Qui hi ha Online
Actualment connectats:
18 usuaris registrats
50 no registrats
68 lleidatanistes en total


Sou un usuari anònim. Podeu registrar-vos aquí

  Sense Actualitzar
unioesportivalleida.com :: Veure tema - Filial per a l'U.E. Lleida
::Identificar-se::   ::FAQ::   ::Índex de Fòrums:: 

Índex del Fòrum de unioesportivalleida.com -> Curiositats UE LLeida -> Filial per a l'U.E. Lleida
Publicar un tema nou  Respondre al tema
Filial per a l'U.E. Lleida
MissatgePublicat: 29 Jul 2004 - 00:28 Respondre citant
Gica
Avançat
Avançat
 
Registrat: Jul 21, 2004
Ubicació: Lleida


Dspres de llegirme on ha jugat l'Oriol i llegir les opinions que i havien, he vist una cosa que ma tocat mol la moral.
En aquest club sempre han mancat els diners i kuan s'ha tingut l'oportunitat d'obtenirne venent jugadors com Josemi, Escoda, Setvalls, Quique Alvarez... els hem malvenut per 4 duros. Doncs crec que una solucio a reduir gastos es la d'apostar per la cantera. Pero ens trobem en que el salt de juvenil a 2a divisio es molt gran i tot aixo xq no tenim un filial. Es molt trist veure com hi ha ekips a 2a B que tenen els seus filials a 3a. Tampoc magradaria veure l'ekip plagat de jugadors que no estan preparats o no tenen la calitat suficient x estar al 1r ekip, nomes pel fet de que saposti x la cantera. Crear un filial on incorpores a juvenils i ten vas a busca xavals joves que destaken a 3a i formes un ekipet am una mitja dedat jove i que tinguin ganes, seria lideal. L'objectiu preincipal seria foguejar-se pero sempre s'hauria de mirar descalar categories com ara a fet el Llevant B per posar un exemple. Crec que en 2 o 3 anys sortirien 3 o 4 xavals que valguesin la pena.

Crec que som molts els que trobem a faltar un projecte de base i un filial, pero aixo crec que kda lluny del nostre abast, nosaltres no i podem fer res. Nomes ens kda espera a que la directiva s'en adoni que la inversio que sauria de fer inicialmen podria ser recuperada am facilitat.

M'agradaria coneixer les vostres opinions.

Per cert, mesta ilusionant força l'ekip que s'esta fent! L'any que ve anirem de victimes fins que ens comencin a coneixer! Els blaus som collonuts!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 29 Jul 2004 - 00:48 Respondre citant
JN
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Apr 15, 2004
Ubicació: Madrid


estik totalment d'acord amb tu, penso que un filial seria importantisim per l'ekip

_________________
"Porque el cante es nuestro, el cante es de los gitanos" ----José Monge Cruz----
Camaron vive!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
problema!
MissatgePublicat: 29 Jul 2004 - 01:06 Respondre citant
jor_cam
Expert
Expert
 
Registrat: Jul 28, 2004


Montar un equip filial no es gens facil, avui en dia kuan algun jugador de la cantera despunta se lemporta el barça, espanyol, madrit...., tant de la cantera com dels equips de la ciutat(aem, at segre, els pobles.....) aixi es molt dificil.

Pel que si s'hauria de lluitar es per que la RFEF montes una lliga de filials,o s-23, temps enrera s'havia comentat algo. Seria genial. 2 grups 40 equiips + o -
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
MissatgePublicat: 29 Jul 2004 - 11:39 Respondre citant
Blau
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: May 18, 2004
Ubicació: Lleida


Si que es interessant, tenir un filial, pero pensa que s'ha de començar desde 3a regional o sino comprar una plaça, un filial es un gasto bestia i si no es fa ben fet, nomes serveix per perdre diners

S'ha de començar amb millorar el futbol base, perque es un desastre els enchufes i les tonteries; hi ha jugadors bons que ni juguen... quan tens un bon projecte de cantera es el moment de fer un filiar o buscar un equip vinculat de 3a i axi t'estalvies començar de regional
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 29 Jul 2004 - 11:41 Respondre citant
Shinji01
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: May 19, 2004
Ubicació: Pais dels Gallifantes <3


i xq no fem que el balaguer o el tarrega siguin filials?

_________________


Country roads, take me home, to west Jamaica, my old momma.. !
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
MissatgePublicat: 29 Jul 2004 - 23:15 Respondre citant
Tucho
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 11, 2004
Ubicació: Alcarràs, l'unic lleidatà que ha estat 8 anys seguits a preferent


total lultima vegada qel filial va jugar estava a preferen, x aixo cedim els jugadors al balaguer, al tarrega o a lalcarra mollerusa o benaven qestan igual o millo qel antic lleida b
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 30 Jul 2004 - 11:41 Respondre citant
Blau
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: May 18, 2004
Ubicació: Lleida


Si, perque anava diferents fa tants anys pero tot i aixo en van sortir bastants de jugadors de casa: Rubio, Palau, Bartolo, Elcacho, Besora...
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 05 Ago 2004 - 20:03 Respondre citant
Ilerdense
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jun 22, 2004
Ubicació: Lleida, Camp d'Esports


Un filial costa molta pasta i com diu jor_cam quan ens surt algú bo se l’emporta el Barça o l’Espanyol. Amés ho trobo sense sentit ja que el filial estaria format pels juvenils d’ara així que l’equip seria el mateix però amb un altre nom. Ja teníem el Lleida amateur i va desaparèixer. Som un club petit, no podem tenir filial. I respecte a lo de fer el Tàrrega o el Balaguer filials del Lleida jo dic que no ja que no cal perquè si alguna vegada surt algú bo al Tàrrega o el Balaguer ens l’emportem de pressa; d’alguna manera ja són filials.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 05 Ago 2004 - 20:45 Respondre citant
Leki
Expert
Expert
 
Registrat: Jul 18, 2004
Ubicació: Lleida


asta el pontevedra te filial

_________________
M & J
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 05 Ago 2004 - 21:07 Respondre citant
BalaFiero
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 15, 2004
Ubicació: Lleida


La Gramanet tmb te filial... o Lleó... Molts de 2ªB en tenen..
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 05 Ago 2004 - 21:15 Respondre citant
Blau
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: May 18, 2004
Ubicació: Lleida


Les coses no son tant boniques com tenir un filial a 2b o 3a i que surtin jugadors com a xurros, si no fas una bona inversio en la cantera no et serveix de res, ames un filial es comença desde abaix sino compres una plaça (mes diners) i despres has de tenir una estructura molt ben feta, i ara per ara els juvenils es formen mes be a equips de 3a cedits o buscan-se la vida a filials del zaragoza o barça com es el cas d'alguns ex-juvenils del lleida que en un hipotetic filial del lleida

I si el tinguessim a 2b s'hauria de pagar una millonada bestial per mantenir la gent que valgues la pena, sino s'en van fora; hi ha juvenils al espanyol o barça que cobren mes de 80.000pts al mes
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 20 Ago 2004 - 14:13 Respondre citant
_bebeto_
Novell
Novell
 
Registrat: Aug 15, 2004


un filial es necessari, i mes un club com aquest que no te gaires diners... ja veuries com surtirien jugadors bons....

_________________
[ò_ó]
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 20 Ago 2004 - 15:15 Respondre citant
roger0013
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Aug 12, 2004
Ubicació: Lleida


Fer un filial ara es una tonteria!!gastareim molts diners per fer'ho i el club no es pot permentre aquet luxe!!!
a mes a ems comencar de tercera regional es una merda tens que anar pujan i quan ten dones compte el filial ja no serviria de rees!!
per aixo
lo millor es fer una von juvenil, despres els que tinteresen tels quedes i els altres els cedeixes i quan madurin els respesces!!
el balaguer el tarrega i el binefar per mi ara son una gran filial!!jugen aprenen i quan els neccesites els pilles com un filial !!!


ANIMS!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
MissatgePublicat: 20 Ago 2004 - 15:21 Respondre citant
borxu
Intermig
Intermig
 
Registrat: May 21, 2004
Ubicació: Lleida


Pos si falten diners, sempre e pensat d que als quioscos i tal.. podrien fer recolecta, si cada seguidor, am tal que dones 1 o 2 euros ja seria diners, si vas suman, encara que no seria suficient, jo estaria disposat a donar diners si fa falta.
Ara en podrien fer una per fitxar un bon jugador, no creieu?¿

SOM DEL LLEIDA; VISCA EL LLEIDA!!! Laughing
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 20 Ago 2004 - 16:33 Respondre citant
JN
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Apr 15, 2004
Ubicació: Madrid


una bona idea es, pero aixo es diu i despres no es fa i si es fes la gent no posaria

_________________
"Porque el cante es nuestro, el cante es de los gitanos" ----José Monge Cruz----
Camaron vive!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
MissatgePublicat: 20 Ago 2004 - 16:38 Respondre citant
borxu
Intermig
Intermig
 
Registrat: May 21, 2004
Ubicació: Lleida


Tens raó, encara que si fiquessin una bústia a la entrada, al començament de un partit... pero la gent es ml tacanya! jaja
Peró aqui es veuria qui es un verdader aficionat o no, no creus? Wink
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 20 Ago 2004 - 16:44 Respondre citant
JN
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Apr 15, 2004
Ubicació: Madrid


home aixo si, segur que els bons aficionats posarien, jajaja, o si no que algu vagi de seien en seien per la grada jajajajaja, bueno millor no jajajaja

_________________
"Porque el cante es nuestro, el cante es de los gitanos" ----José Monge Cruz----
Camaron vive!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
MissatgePublicat: 20 Ago 2004 - 16:47 Respondre citant
borxu
Intermig
Intermig
 
Registrat: May 21, 2004
Ubicació: Lleida


jajaja!! que vagi pasan el presi!! juju Laughing
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat



Filial per a l'U.E. Lleida

  Índex del Fòrum de unioesportivalleida.com -> Curiositats UE LLeida
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
Totes les hores són GMT + 1 Hora  
Pàgina 1 de 1