Benvingut a UE Lleida, El Portal

  Menú

  Enllaços externs

  Enquesta
¿Quina serà la posició del Lleida a final de temporada?

Play-off
Zona mitja-alta
Zona mitja
Zona mitja-baixa
Promoció de descens
Descens



Resultats
Enquestes

vots: 337
Comentaris: 0

  

  Conecta't
Sobrenom

Contrasenya

Enregistra't i podràs accedir al Messenger del Lleida, comunicar-te privadament amb la resta d’usuaris, enviar comentaris amb el teu nickname, enviar fotografies i moltes coses més.
Enregistrar-me ara!

  Qui hi ha Online
Actualment connectats:
8 usuaris registrats
32 no registrats
40 lleidatanistes en total


Sou un usuari anònim. Podeu registrar-vos aquí

  Sense Actualitzar
unioesportivalleida.com :: Veure tema - Els diaris són Lleida o del Barça?
::Identificar-se::   ::FAQ::   ::Índex de Fòrums:: 

Índex del Fòrum de unioesportivalleida.com -> Curiositats UE LLeida -> Els diaris són Lleida o del Barça? Anar a pàgina 1, 2  Següent
Publicar un tema nou  Respondre al tema
Els diaris són Lleida o del Barça?
MissatgePublicat: 26 Nov 2004 - 13:33 Respondre citant
webmaster
Administrador
Administrador
 
Registrat: Feb 22, 2004


Que en penseu els qui normalment critiqueu a tv3 injustificadament de l’actuació dels diaris de Lleida? El passat diumenge desprès del Lleida – Xerez i el Barça-Madrid la portada de la secció d’esports de La Manyana i del Segre era el Barça-Madrid, d’això tant vergonyós no en diu ningú res?


Editat per darrera vegada per webmaster el 26 Nov 2004 - 23:25, editat 2 cops en total
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 26 Nov 2004 - 13:36 Respondre citant
JN
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Apr 15, 2004
Ubicació: Madrid


kina rao que tens webmaster, jo eske no vai vere la manyana, kina vergonya, en llok de parlar de naltros parlen del barça, que verbonyos!!!!

_________________
"Porque el cante es nuestro, el cante es de los gitanos" ----José Monge Cruz----
Camaron vive!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
MissatgePublicat: 26 Nov 2004 - 14:17 Respondre citant
AsRoC
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 02, 2004
Ubicació: Camp d'Esports


EL SEGRE tambe DESPRES DEL PARTIT BARÇA_MADRID, SORTIA LA FOTO EN PORTADA I UNA FOTO DEL LLEIDA EN PETIT AL COSTAT.

UNA MIKA TRIST!

_________________
www.TerritoriLleida.com
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
MissatgePublicat: 26 Nov 2004 - 16:57 Respondre citant
Lennon
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Nov 15, 2004
Ubicació: Av. de Madrid


No trobo bé que el Barça tregui protagonisme al Lleida en els diaris locals pero crec que aquesta vegada potser s'hauria de ser més tolerant ja que va ser un partit "especial"... 3 a 0 al Real Madrid i un joc enlluernador. Potser si el Lleida hagués guanyat al Xerez hagúes estat diferent.

FORÇA LLEIDA!!!!!!!!!

_________________
Me han grabado con un láser
todos mis huesos con tu nombre...
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
MissatgePublicat: 26 Nov 2004 - 17:13 Respondre citant
Ilerlleida
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: May 21, 2004
Ubicació: Lleida


Pero esq no es solament el diumenge pel Barça - Madrid! A la meva empresa sols compren la mañana, i jo me le de tragar a l'hora d'esmorçar. I estic alucinant del gran contingut que exposa aquest diari del barça, ja si juga la champions, com la lliga com el partit de presentacio. avegades sembla q parlin del lleida pel compromis de ser un diari local, q sino.. No m'agradat mai aquest diari,i adamunt el pallasso q fa el article d'opinio (hem sembla q titulen l'article com "el punto en la i" ) es un paio q fa la pinta de ser el tipic tribunero rondinaire i desconforme, q ho critica tot lo del lleida, i a mes el tio redacta fatal perque no senten re del q vol dir, sols es pot captar 4 paraules de menyspreu cap al lleida. Mai hem pronuncio sobre els mitjans de comunicacio, pero que una cosa aixi pasi en un diari local... vergonyos!! q mirin el Segre.. I QUE N'APRENGUIN!!!!

_________________
Denok eman behar dugu zerbait gutxi batzuk dena eman behar ez dezaten.

Tots tenim que donar algo perque uns pocs no ho tinguin que donar tot.

Ilergetes 1994
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
MissatgePublicat: 26 Nov 2004 - 17:23 Respondre citant
oliane
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 02, 2004
Ubicació: del PAIS dels ilergetes


Lennon escrigué:
Històrcament La Mañana és un diari centralista. Els seus origens són falangistes... Per a mi no mereix cap tipus d'atenció, amb el Grup Segre en tinc de sobres per saber el que passa a casa meva des d'on estic.

AMUNT SEGRE!


es lamentable això de la manyana. i lo de tv3 webmaster fins l'aparició de futbolcat ere justificable les keixes.
i això del falangisme..... uf! i la vanguardia, i clubs esportius, etc. tot allò que va ésser durant època franquista ere d'influència o falangista o catòlica, tecnòcrata, carlista o monàrquica.

"Una bona part de les federacions esportives catalanes, en particular el futbol i el hoquei sobre patis eren regides per joves falangistes nomenats més pels seus mèrits polític que no pas pels esportius: alguns d'aquests assoliran posteriorment una certa notorietat (Samaranch, Porta, etc.)" J.B. CULLA(Història contemporania de Catalunya)
- altre costat si dius q es centralista et referiras centralista de bcn, no?
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
MissatgePublicat: 26 Nov 2004 - 17:39 Respondre citant
Lennon
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Nov 15, 2004
Ubicació: Av. de Madrid


Correcte, actualment crec que som víctimes d'aquesta mena de malaltia, sobretot esportivament parlant. Vull recordar que tenim un altre equip a primera línea i gairebé ningú en fa referència. El Plusfresc està fent una temporada increible i fent el millor inici de la seva història. També són catalanes, i cada una d'elles porta Lleida arreu de l'estat. Se que es van desvincular del Lleida. Però crec que es mereixen una mica d'atenció.

LLEIDA AMUNT, COLLONS!

_________________
Me han grabado con un láser
todos mis huesos con tu nombre...
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
MissatgePublicat: 26 Nov 2004 - 19:09 Respondre citant
Mariolero
Expert
Expert
 
Registrat: Mar 04, 2004
Ubicació: Lleida


"Webmaster" acaso perteneces al grupo Segre? si no voy mal encaminado la portada de ese diario del domingo pasado tambien fue la del Barça y ademas el título de la portada tambien: "Este Barça enamora"... para colmo la foto del Lleida bien pequeñita! vergonzoso tanto por los de La Manyana como a los del Segre !!! Evil or Very Mad

_________________
"Mai caminaràs sól"
VISCA EL LLEIDA!!!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
MissatgePublicat: 26 Nov 2004 - 19:23 Respondre citant
Piparata
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Sep 19, 2004
Ubicació: Ilerda


Suposo que la Manyana i El Segre segueixen unes jerarquies! Jo no ho comparteixoo! AMUNT LLEIDAAA!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
MissatgePublicat: 26 Nov 2004 - 20:29 Respondre citant
NUMANTINO
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 30, 2004
Ubicació: Lleida, Soria, España


Mariolero escrigué:
"Webmaster" acaso perteneces al grupo Segre? si no voy mal encaminado la portada de ese diario del domingo pasado tambien fue la del Barça y ademas el título de la portada tambien: "Este Barça enamora"... para colmo la foto del Lleida bien pequeñita! vergonzoso tanto por los de La Manyana como a los del Segre !!! Evil or Very Mad



per a res et falta rao!! pero penso que els diaris viuen dls seus clients . direu aquest tio es tonto, pero el que vull dir am aixo esk els diaris fiken lo que als clients els interesa... que es el que interesa a la majoria d lleidatants? en gran part els interesa el barça en molts casos mes que el lleida(nomes cal veure com cada partit el camp d'esports s'omple fins la bandera Evil or Very Mad ). per mi nose perk prefereixo la mañana, potser la seva manera d redactar. al segre nomes m'agrade el que fike el jordi guardiola.

_________________
VISCA EL LLEIDA, AUPA NUMANCIA
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 26 Nov 2004 - 22:49 Respondre citant
Bebe
Expert
Expert
 
Registrat: Sep 05, 2004
Ubicació: Lleida


ja se sap que els mitjans de comunicació centren latencio al barça, sempre ha set aixi i si el lleida no puge a primera com el barça, dubto que tingui mes importancia de la que te actualment, es aixi de trist, pero es la realitat. AMUNT LLEIDA

_________________
>> MaRtA << Catalunya Lliure... x Sempre!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 29 Nov 2004 - 18:43 Respondre citant
Lennon
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Nov 15, 2004
Ubicació: Av. de Madrid


Suposo que La Mañana els dilluns treu una edició especial d'esports la qual no es pot veure en la edició digital perque avui nomès he pogut veure la portada del diari normal i ni rastre del Lleida.
La del Segre, be. Foto grossa i maca!

_________________
Me han grabado con un láser
todos mis huesos con tu nombre...
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
MissatgePublicat: 30 Nov 2004 - 02:05 Respondre citant
AsRoC
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 02, 2004
Ubicació: Camp d'Esports


s'ha de recordar que la manyana cada dia dedica DOS PAGINES del diari a la unio esportiva lleida.

_________________
www.TerritoriLleida.com
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
MissatgePublicat: 30 Nov 2004 - 11:28 Respondre citant
foreverblau
Avançat
Avançat
 
Registrat: Oct 08, 2004
Ubicació: Lleida


El que pasa als diaris de Lleida amb la relació Barça-Lleida es un tristisim exemple de la realitat quotidiana.

Al Lleida se li pot donar bola ...... mentres no aparegui el Barça pel davant, que aleshores al personal (la majoria) se li omple la boca de Barça i aqui el nostre equip, el de la nostra ciutat, pasa a un segon terme.

Per mi son aquests detalls els que contribueixen a posicionar a la gent,estic d'acord que un Barça-Madrid es el màxim exponent del futbol i es noticia (hauriem de veure el tamany de la noticia si el resultat hagués estat 0-3 ......),però hi ha una prioritat màxima i son els nostres clubs,i més havent jugant partits el mateix dia els dos equips mes representatius.

Tant el Segre com La Mañana van perdre una magnifica oportunitat per demostrar que els equips de Lleida son més importants que els equips de fora (i dic fora xq Barcelona no es Lleida,i ells son diaris de Lleida) i en canvi van tornar a caure en el "llastimós imperialisme blaugrana",i amb l'agravant que perjudiquen així al que han de significar,en quant a prioritats, els clubs de la nostra ciutat en vers als de fora (per molt que sigui el Barça).

Malament anem si des de els diarisd'aqui s'alimenta la prioritat culé abans que la de casa nostra. Ojalà canviesin el xip,jo estic bastant decebut.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 01 Des 2004 - 00:44 Respondre citant
oliane
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 02, 2004
Ubicació: del PAIS dels ilergetes


foreverblau escrigué:
El que pasa als diaris de Lleida amb la relació Barça-Lleida es un tristisim exemple de la realitat quotidiana.

Al Lleida se li pot donar bola ...... mentres no aparegui el Barça pel davant, que aleshores al personal (la majoria) se li omple la boca de Barça i aqui el nostre equip, el de la nostra ciutat, pasa a un segon terme.

Per mi son aquests detalls els que contribueixen a posicionar a la gent,estic d'acord que un Barça-Madrid es el màxim exponent del futbol i es noticia (hauriem de veure el tamany de la noticia si el resultat hagués estat 0-3 ......),però hi ha una prioritat màxima i son els nostres clubs,i més havent jugant partits el mateix dia els dos equips mes representatius.

Tant el Segre com La Mañana van perdre una magnifica oportunitat per demostrar que els equips de Lleida son més importants que els equips de fora (i dic fora xq Barcelona no es Lleida,i ells son diaris de Lleida) i en canvi van tornar a caure en el "llastimós imperialisme blaugrana",i amb l'agravant que perjudiquen així al que han de significar,en quant a prioritats, els clubs de la nostra ciutat en vers als de fora (per molt que sigui el Barça).

Malament anem si des de els diarisd'aqui s'alimenta la prioritat culé abans que la de casa nostra. Ojalà canviesin el xip,jo estic bastant decebut.


completament d'acord
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
MissatgePublicat: 01 Des 2004 - 12:20 Respondre citant
Kiru
Avançat
Avançat
 
Registrat: Jul 23, 2004
Ubicació: Aitona


oliane i foreverblau, sóc un gran seguidor del Barça però a mi també em sembla indignant que els dos diaris de la nostra terra parlin tant d'ell i deixin de banda a la Unió Esportiva i als altres equips lleidatans. Penso que la informació del Barça ja la cobreixen suficientment els diaris d'informació general i els esportius de Catalunya i Espanya, i no fa falta que des d'aquí els donem tanta bola.
Així que, companys, estic totalment d'acord amb vosaltes: del Barça que en parlin els altres mitjans de comunicació, i els de Lleida que s'ocupin de parlar dels nostres equips!!!
VISCA EL LLEIDA!!!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat MSN Messenger
MissatgePublicat: 01 Des 2004 - 23:56 Respondre citant
AsRoC
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 02, 2004
Ubicació: Camp d'Esports


JO EN aquest KAS SE'LS POT PERDONAR. PER ELLS ENCARA SIGNIFICA que CATALUNYA A DERROTAT A ESPANYA.


QUE FARIEM NOSALTRES SENSE ESTOS DIARIS!!!!


VISCA LA PREMSA DE LLEIDA!

_________________
www.TerritoriLleida.com
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger