Benvingut a UE Lleida, El Portal

  Menú

  Enllaços externs

  Enquesta
¿Quina serà la posició del Lleida a final de temporada?

Play-off
Zona mitja-alta
Zona mitja
Zona mitja-baixa
Promoció de descens
Descens



Resultats
Enquestes

vots: 661
Comentaris: 0

  

  Conecta't
Sobrenom

Contrasenya

Enregistra't i podràs accedir al Messenger del Lleida, comunicar-te privadament amb la resta d’usuaris, enviar comentaris amb el teu nickname, enviar fotografies i moltes coses més.
Enregistrar-me ara!

  Qui hi ha Online
Actualment connectats:
0 usuaris registrats
15 no registrats
15 lleidatanistes en total


Sou un usuari anònim. Podeu registrar-vos aquí

  Sense Actualitzar
unioesportivalleida.com :: Veure tema - Barça - Madrid
::Identificar-se::   ::FAQ::   ::Índex de Fòrums:: 

Índex del Fòrum de unioesportivalleida.com -> Paperera -> Barça - Madrid Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3, 4, 5  Següent
Publicar un tema nou  Respondre al tema

Amb quin equip anireu aquest dissabte?
Barça
66%
 66%  [ 26 ]
No m'interessa
12%
 12%  [ 5 ]
Madrid
20%
 20%  [ 8 ]
Vots Totals : 39

MissatgePublicat: 21 Nov 2004 - 01:02 Respondre citant
AsRoC
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 02, 2004
Ubicació: Camp d'Esports


Ferran76 escrigué:
NUmantino,asroc i oliane, ale a cascarla!!! l'odi no és bo!!! ale tanqueu la tele i no ploreu mes!!!Força Barça!!! la merda és q em empatat inmerescudament!!! força lleida!!!




NOI A CASCARLA TE'N I VAS TU!!!!!!!!!!!!!!!

LA VERITAT E VIST EL LLEIDA_XEREZ I EL BARÇA_MADRID I E DISFRUTAT MOLT MES AMB EL LLEIDA Q EN EL PARTIT DEL BARÇA.
AL IGUAL ET PENSES Q SOC DEL MADRID?????? (nomes em faltaria aixo)
XEC JO NOMES VULL Q GUANYI UN CLUB ANOMENAT UNIO ESPORTIVA LLEIDA, el q facin els altres me la porta ben fluixa!



LLEIDA_ENDAVANT I DAVID_HOSPI FELICITATS!!!!!!!! Wink
IMPRESSIONANT PARTIT DEL BARÇA, res mes a dir.

VISCA EL LLEIDA!

_________________
www.TerritoriLleida.com
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
MissatgePublicat: 21 Nov 2004 - 01:26 Respondre citant
oliane
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 02, 2004
Ubicació: del PAIS dels ilergetes


Ferran76 escrigué:
NUmantino,asroc i oliane, ale a cascarla!!! l'odi no és bo!!! ale tanqueu la tele i no ploreu mes!!!Força Barça!!! la merda és q em empatat inmerescudament!!! força lleida!!!


e vist tan els 2 partits.
els farsa a jugat mb.
jo no soc del madrid o sigui q me la sue, jo soc fidel a uns principis.
cosa q tu no demostres, ja q si natres lem de cascar perque tinc un odi(q no tinc, sols e dit q els q sou del farsalona i de lleida no teniu personalitat) i ens o refregues demostres q pode ets tu kodies a qui no ens agrade lo q represente la directiva farselonina (tema vilella i lo farsa)
tu del q careixes de de sentit comú.
ara maure de tragar merda de tv3 i merda del farsa, pero la set passada vaig saltar estar tan content com si hagues guanyat avui lo madrid.
i sas perque? perque com e dit tinc principis, al ser d'esquerres, i al haver estudiat mes q tu, (tot i q es molt facil, amb una etiqueta d'anis del mono en tinc prou) se q lo q represente el farsa es la burgesia catalana vs els terratinents del madrid, q a traves dels anys han arrossegat a molts afeccionats, gracies a un embolcall nacionalista fugaç. el sentiment del q ets es porta al cor, no en un ekip d11 estrangers.
LO LLEIDA ES CATALUNYA, EL BARSA NO!
p.d.: com a tu et coste llegir segur q to haure de repetir, per 30 vegada, pero mes igual, no em cansare dintentar obrir una escletxa de llum en un cul de sac com es lo teu cap.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
MissatgePublicat: 21 Nov 2004 - 01:57 Respondre citant
Tucho
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 11, 2004
Ubicació: Alcarràs, l'unic lleidatà que ha estat 8 anys seguits a preferent


oliane aixo qe ser del barsa i de lleida no es tenir personalitat suposo que u deus dir per la gent ques del barça i que no li importa el lleida perque jo soc del lleida i del barça i tin personalitat

no tots son estrangers, l'equip te una columna vertebral amb jugadors com Valdes Puyol Oleguer Xavi i altres que tambe an jugat com motta iniesta damia

Numantino incompatibles barça i lleida? que potser s'han enfrontat mols cops en la historia de la lliga? Jo també puc dir que estimar el numancia i el lleida es incompatible perque son dos equips que potser ens trobarem sovint en lliga.... no diguis rucades home

I hi ha gent que diu que no li importa el barça madrid i vol que perdi el barça com s'enten aixo? timporta o no t'importa

bueno ja esta estic molt trist per l'empat del lleida perque haviem de guanyar. El barça ha guanyat i m'alegro perque han jugat de **** mare pero no es cap consol di que menos mal que el barça ha guanyat perque el lleida no u a fet.... això no u dire, perque estic trist per l'empat

I si algu no volia que guanyes el barça aqui teniu la resposta 3-0
Visca el lleida 6 punts = 2 desplaçaments proxims
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 21 Nov 2004 - 02:10 Respondre citant
AsRoC
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 02, 2004
Ubicació: Camp d'Esports


completament d'acord amb tu tucho.

_________________
www.TerritoriLleida.com
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
MissatgePublicat: 21 Nov 2004 - 09:12 Respondre citant
Ferran76
Expert
Expert
 
Registrat: Feb 29, 2004
Ubicació: Lleida


Numantino i asroc, no us volia ofendre els dos sou uns lleidatans de pro iigual q jo, ara l'oliane l'unic q demostra ser es un mal educat, un resentit i un ravios, es m'es antibarcelonista q del lleida, nomes diu coses contra el barça i això es pot comprobar perque més del 70% dels seus post van d'aqst tema, ara t'admiro oliane, deus ser un superdotat, el tio més inteligent del món, qui ets tu per dir q no tinc estudis? noi fes-t'ho mirar, la cantitat de gent amb estudis q estan a l'empresa més gran d'espanya (paro s.a.) jo per sort tinc feina, negoci propi i em guanyo molt bé la vida, ah i per cert, tambe tinc estudis, jeje!!! i una recomanació, no miris la tele avui,a tots els canals d'espanya inclos els més antibarça parlaran del barça i del seu gran joc, perque estem jugant de conya. Ara com b a dit el tucho per mi tambe ha set un dia incomplet, l'empat del Lleida ha set una gran pu tada i més jugant de conya com em jugat, pero jugant aixi nomes podem anar cap a dalt, ara a guanyar les dos partits dificilisims q tenim, pero q podem guanyarlos collons, perque som millors q ells!!! Força lleida!!!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 21 Nov 2004 - 11:02 Respondre citant
oliane
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 02, 2004
Ubicació: del PAIS dels ilergetes


Ferran76 escrigué:
Numantino i asroc, no us volia ofendre els dos sou uns lleidatans de pro iigual q jo, ara l'oliane l'unic q demostra ser es un mal educat, un resentit i un ravios, es m'es antibarcelonista q del lleida, nomes diu coses contra el barça i això es pot comprobar perque més del 70% dels seus post van d'aqst tema, ara t'admiro oliane, deus ser un superdotat, el tio més inteligent del món, qui ets tu per dir q no tinc estudis? noi fes-t'ho mirar, la cantitat de gent amb estudis q estan a l'empresa més gran d'espanya (paro s.a.) jo per sort tinc feina, negoci propi i em guanyo molt bé la vida, ah i per cert, tambe tinc estudis, jeje!!! i una recomanació, no miris la tele avui,a tots els canals d'espanya inclos els més antibarça parlaran del barça i del seu gran joc, perque estem jugant de conya. Ara com b a dit el tucho per mi tambe ha set un dia incomplet, l'empat del Lleida ha set una gran pu tada i més jugant de conya com em jugat, pero jugant aixi nomes podem anar cap a dalt, ara a guanyar les dos partits dificilisims q tenim, pero q podem guanyarlos collons, perque som millors q ells!!! Força lleida!!!

amb 28 anys q tens ets curtet curtet nen.
si el 70% dels posts parlo del farsa (mirate'ls i veuras q no) es xq es intimament relacionat amb el lleida, ja sigui medis de comunicació q obvien resultats, convenis etc. (torna-to a mirar)
a mes tu si q pode sents odi als q no ens agrade lo q envolte lo barsa, ja q al acabar el partit tas ficat un petard al cul x arribar mes rapid i refregans-ho. sempre q algu parle del barsa tu ja i ets, i dius el q podem i no podem dir.
si em sap greu una cosa, perque despres d'1 partit del lleida, encara estas pensant amb el barsa.
amb una cosa estic d'acord amb l'asroc, q un de bcn no pot sentir els colors d'altre ekip, pero un de lleida?girona? tarrgna?va! pots sentir simpaties, pero tant com x vere madridistes i buscar enfrontaments a una pag web del LLEIDA?
pero lo mes greu es q hi ha molta gent com tu i aquest es el mal dels ekips petits de catalunya.
pero kuan dic q ia molta gent com tu, no o dic intel.lectualment, xq no hi ha tans centres d'educació especial!
sas q?q ja se kem contestaras, o sigui q no cal q o facis. perque segur q et tas kedat tan sols amb el penultim paragraf, lo altre ho obvies i omiteixes. i ho fas perque tinc rao i això ho has fet des de fa 3 mesos.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
MissatgePublicat: 21 Nov 2004 - 11:14 Respondre citant
oliane
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 02, 2004
Ubicació: del PAIS dels ilergetes


Tucho escrigué:
oliane aixo qe ser del barsa i de lleida no es tenir personalitat suposo que u deus dir per la gent ques del barça i que no li importa el lleida perque jo soc del lleida i del barça i tin personalitat

no tots son estrangers, l'equip te una columna vertebral amb jugadors com Valdes Puyol Oleguer Xavi i altres que tambe an jugat com motta iniesta damia

Numantino incompatibles barça i lleida? que potser s'han enfrontat mols cops en la historia de la lliga? Jo també puc dir que estimar el numancia i el lleida es incompatible perque son dos equips que potser ens trobarem sovint en lliga.... no diguis rucades home

I hi ha gent que diu que no li importa el barça madrid i vol que perdi el barça com s'enten aixo? timporta o no t'importa

bueno ja esta estic molt trist per l'empat del lleida perque haviem de guanyar. El barça ha guanyat i m'alegro perque han jugat de p*** mare pero no es cap consol di que menos mal que el barça ha guanyat perque el lleida no u a fet.... això no u dire, perque estic trist per l'empat

I si algu no volia que guanyes el barça aqui teniu la resposta 3-0
Visca el lleida 6 punts = 2 desplaçaments proxims


- kuan dic que no es té personalitat, es perque de petits ja som tots del barça. i mincloc (pero has vist la tempesta ka creat aquest partit?has vist com ja a vingut lo ferran666 a tocar els collons? x axo no magrade lo q rodege akests partits, perque cree fanatics d'1 ekip q represente la burgesia barcelonina (no catalana) i jo soc fidel a uns principis)
- motta (brazil), iniesta (albacete)....pero bé. vols ket recordi lalineació titular del lleida? a vere kuants catalans hi ha? no oi?
- kuan diu q son incompatibles es perque resten x exemple afeccionats. i si no com seten el conveni on els socis del barsa i penyistes poden entrar mes barat al camp d'espors i els del lleida al camp del barsa no?
- tambe ia gent q no els agrade el futbol i van amb el barsa i altres amb el madrid. i sas perque? perque o identifiken amb sentiments politics. i em torno a repetir, bcn no reprsente a catal. ni madrid a spain. ara no, pode fa 30 anys sí. el mateix bidekari em reconeixie amb un altre post q laporta s'envolte de nacionalisme x guanyar mes peles. i això es lo q critico
- estic d'acord.
p. d.: veus kes de facil? preguntes i respostes x opinar. tu creus kes normal lo que diu lo ferran666? pode tu ho entens perque lo torro aquell dius q tambe es un tocacollons, doncs igual es aket noi!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
MissatgePublicat: 21 Nov 2004 - 11:41 Respondre citant
lleida_endavant
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: May 11, 2004
Ubicació: Barcelona, Catalunya


jajaja a cascarla oliane, vas plorar molt ahir??

BARÇA 3-0 REIAL MANDRIL
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Re: por la boca muere el pez
MissatgePublicat: 21 Nov 2004 - 11:47 Respondre citant
sober
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jun 22, 2004
Ubicació: London


Mob escrigué:
Anonymous escrigué:
el madrid guanyara perque el barça es una merda

lo que deies? me sembla que te menjaras aquest post amb patates fregides


mes que amb patates fregides, amb patates braves, i de les picants xDD
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 21 Nov 2004 - 12:00 Respondre citant
oliane
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 02, 2004
Ubicació: del PAIS dels ilergetes


lleida_endavant escrigué:
jajaja a cascarla oliane, vas plorar molt ahir??

BARÇA 3-0 REIAL MANDRIL


ahir vai vere el partit amb el joani i ofermarss. i em va agradar el joc. el q em farie "plorar" es el q mespere ara: tota una setmana de repeticions de jugades, repeticions de tot, durant un mes no pararan. em fike a plorar no nomes aquest partit kes la kuspide, em fike a plorar tot lo q rodege al barsa. q crea enfrontaments x criticar-lo tan sols, mira ferran 76 tot i que jasta arreglat, em fa plorar q per portar la contraria tu ja donis x fet q soc del r. madrid
(jo vull q el barsa i el madrid perdin sempre, i ahir volia q perdes el barsa perque no estic en zona d'influencia del madrid, perque encara q sembli mentida tot i q magrade molt lo futbol si em dixen elegir entre vere un partit al camp nou i altre camp esports jo trio camp esports)
em fike a plorar no q tu siguis del barsa, perque ets de bcn i es lògic, sino q la rsta d'ekips de cat. no aixequin lo cap perque existeix l'imperialisme culé.
em fike a plorar q algu q no li agradi el futbol, akesta mena de partits els miri perque identifikin amb política.
em fike a plorar que akella pancarta de "catalonia is not spain" tan sols la fikin en moments puntuals, perque això indika la política q rodeja a aquest partit, cosa q fa pena ja q defensen als burgesos barcelonins q ho van crear i es feren rics mercadejant x la resta d'spain i colonies, i com soc d'esquerres stic en contra, etc.
em fike a plorar moltes coses, q vatres no veieu i q jo sí.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
MissatgePublicat: 21 Nov 2004 - 12:18 Respondre citant
Tucho
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 11, 2004
Ubicació: Alcarràs, l'unic lleidatà que ha estat 8 anys seguits a preferent


Oliane tots tenim dret a ser de qui volem tambe o as d'entendre

El lleida te molts catalans pero jugadors de la cantera nomes tenim al fill de l'entrenador
A l'equip català crec que els catalans eren Català Borrell Nakor i Dani Marin sino m'equivoco no? 4 com el barça Puyol Xavi Oleguer Valdes

Jo ja e expressat moltes vegades que la manera com actua el barça amb aquell presiden que tenen no magrada i que sempre animaré el lleida abans que el barça... air despres del partit al camp nou no estava conten el lleida no va poder guanyar que aixo es el que mes m'interesa

Ja t'enten a tu també però a mi ningu ma obligat a ser del barça ho soc perque vull i del lleida també perque me sento identificat i del alcarràs perque es la meva terra

Lo que passa es que aqui s'ha de parlar del lleida, quan el barça va perdre amb la gramenet no recordo qui va escriure burlarse del barça i es normal que els culers d'aqui es vulguin revotar despres quan guanya jo demanaria que del barça no es parles si no es que jugui amb el lleida o tingui alguna cosa a veure amb el lleida perque creem conflictes entre els aficionats de la unio esportiva lleida....
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 21 Nov 2004 - 12:34 Respondre citant
oliane
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 02, 2004
Ubicació: del PAIS dels ilergetes


Tucho escrigué:
Oliane tots tenim dret a ser de qui volem tambe o as d'entendre

El lleida te molts catalans pero jugadors de la cantera nomes tenim al fill de l'entrenador
A l'equip català crec que els catalans eren Català Borrell Nakor i Dani Marin sino m'equivoco no? 4 com el barça Puyol Xavi Oleguer Valdes

Jo ja e expressat moltes vegades que la manera com actua el barça amb aquell presiden que tenen no magrada i que sempre animaré el lleida abans que el barça... air despres del partit al camp nou no estava conten el lleida no va poder guanyar que aixo es el que mes m'interesa

Ja t'enten a tu també però a mi ningu ma obligat a ser del barça ho soc perque vull i del lleida també perque me sento identificat i del alcarràs perque es la meva terra

Lo que passa es que aqui s'ha de parlar del lleida, quan el barça va perdre amb la gramenet no recordo qui va escriure burlarse del barça i es normal que els culers d'aqui es vulguin revotar despres quan guanya jo demanaria que del barça no es parles si no es que jugui amb el lleida o tingui alguna cosa a veure amb el lleida perque creem conflictes entre els aficionats de la unio esportiva lleida....

- q ho impedeixo jo? jo vai començar ja fa temps criticant a la directiva. i a derivat a afeccionats xq em varen criticar a mi. es a dir, x pura deducció: jo critico de forma raonable i consensuada i rebo insults gratuits, o sigui q aquests no veuen mes e nllà.
- i no contes els de la franja? son catalans de 2? i si contes al motta no pots contar al santos?o a de viure 3 anys mes x aconseguir la nacionalitat? i en crusat?etc.
- tic dacord.
- x axo dic q la decissio d'esser del barsa no es decissió de maduresa sino imposada x la societat.
- 3/4 del mateix, kuan ha guanyat el barsa ja corren a refregar-mo. no es normal, no escric en català? no dono proutes mostres q soc del lleida? x dir q vull q guanyi el madrid perque no vull q tv3 ens bombardegi amb informacions irrellvants, aixo vol dir q soc el q no soc?
- si fai referencia al barsa, sempre ho dire, es intimament lligat amb l'actualitat, o conveni, o informacions mal donades, o fitxatges, o critica a la directiva laporta, per el seu mal comportament amb ekips de la terra ferma...etc. no sem pot jutjar ni tampoc censurar i menos insultar i provocar. i si es fa com sa fet, com no soc de la noblesa i no tinc la sang blava jo pagaré amb l mateixa moneda.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
MissatgePublicat: 21 Nov 2004 - 12:51 Respondre citant
Tucho
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 11, 2004
Ubicació: Alcarràs, l'unic lleidatà que ha estat 8 anys seguits a preferent


Per mi no rebras cap insult ni res semblant al no ser que me provoquis d'una manera bestial cosa que no as fet respecto les teves opinions

El del motta tu deia perque porta anys aqui que a surtit de la cantera pero sense contar a ell air eren 4 catalans igual que en el lleida a l''equip titular

El lleida te mes catalans que el barça no tu nego tu també dius que contes els de la franja no pasa re reconec que tens rao

Es molt respectable que passos del barça que animos al madrid o en qui sigui com jo puc triar els meus jugadors preferits i equips preferits no passa re

Estic d'acord am tu que la directiva del barça actua malament tu tranquil company que jo siga del barça i tu no no representa res, ser del lleida es lo mes important
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 21 Nov 2004 - 14:45 Respondre citant
ofermarss
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Aug 05, 2004
Ubicació: oliana


oliane escrigué:
ja sigui medis de comunicació q obvien resultats, convenis etc. (torna-to a mirar)


es diu mitjans de comunicació.

Ala a cascar-la nois, 3-0:
Laughing un pel oliane
Laughing un altre pel asroc
Laughing i el tercer pel numantino

i personalitat en tinc més del normal perquè no soc només del lleida sinó també del barça, i és perfectament compatible i en aquesta enquesta n'hi han 4 que han quedat retratats i que aquests que odien el barça sense els que som dels dos clubs CATALANS seríeu un equip de regional.

_________________
www.oliana.info
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
MissatgePublicat: 21 Nov 2004 - 14:51 Respondre citant
NUMANTINO
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 30, 2004
Ubicació: Lleida, Soria, España


Tucho escrigué:
oliane aixo qe ser del barsa i de lleida no es tenir personalitat suposo que u deus dir per la gent ques del barça i que no li importa el lleida perque jo soc del lleida i del barça i tin personalitat

no tots son estrangers, l'equip te una columna vertebral amb jugadors com Valdes Puyol Oleguer Xavi i altres que tambe an jugat com motta iniesta damia

Numantino incompatibles barça i lleida? que potser s'han enfrontat mols cops en la historia de la lliga? Jo també puc dir que estimar el numancia i el lleida es incompatible perque son dos equips que potser ens trobarem sovint en lliga.... no diguis rucades home
I hi ha gent que diu que no li importa el barça madrid i vol que perdi el barça com s'enten aixo? timporta o no t'importa

bueno ja esta estic molt trist per l'empat del lleida perque haviem de guanyar. El barça ha guanyat i m'alegro perque han jugat de p*** mare pero no es cap consol di que menos mal que el barça ha guanyat perque el lleida no u a fet.... això no u dire, perque estic trist per l'empat

I si algu no volia que guanyes el barça aqui teniu la resposta 3-0
Visca el lleida 6 punts = 2 desplaçaments proxims


no son rucades... no ho dic per si s'han enfrontat...ho dic per economia i tracte. ho veus normal que el barça tregui tant d protagonisme al lleida i resta d'ekips catalans...? i veus normal que una cadena autonomica de catalunya estigui "afiliada" amb el barça? recordeu que ara am la TV3 d patrocinador veurem menos el lleida ho heu d tindre clar .si aixo ho trobeu corecte es que no us estimeu prou el lleida.
el que ens torbem el numancia en lliga mes = guanyara el que millor jugui i yasta, es clar que preferire que guanyi el lleida pero si es al reves tambe estara be per a mi. pero jo que sapiga ser del numancia no treu protagonisme al lleida... el barça sel treu TOT o gairebe tot.