Benvingut a UE Lleida, El Portal

  Menú

  Enllaços externs

  Enquesta
¿Quina serà la posició del Lleida a final de temporada?

Play-off
Zona mitja-alta
Zona mitja
Zona mitja-baixa
Promoció de descens
Descens



Resultats
Enquestes

vots: 661
Comentaris: 0

  

  Conecta't
Sobrenom

Contrasenya

Enregistra't i podràs accedir al Messenger del Lleida, comunicar-te privadament amb la resta d’usuaris, enviar comentaris amb el teu nickname, enviar fotografies i moltes coses més.
Enregistrar-me ara!

  Qui hi ha Online
Actualment connectats:
4 usuaris registrats
37 no registrats
41 lleidatanistes en total


Sou un usuari anònim. Podeu registrar-vos aquí

  Sense Actualitzar
unioesportivalleida.com :: Veure tema - Estooo...para subir a 2ªB bien.
::Identificar-se::   ::FAQ::   ::Índex de Fòrums:: 

Índex del Fòrum de unioesportivalleida.com -> General UE Lleida -> Estooo...para subir a 2ªB bien. Anar a pàgina 1, 2  Següent
Publicar un tema nou  Respondre al tema
Estooo...para subir a 2ªB bien.
MissatgePublicat: 08 Jul 2008 - 18:23 Respondre citant
Aiespik
Avançat
Avançat
 
Registrat: Jul 20, 2004
Ubicació: Saragossa


Sería un buen equipo para la 3ª división, pero me parece que las vamos a pasar putas el año que viene...esto no pinta muy bien...

_________________
Visca la Franja!!!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 08 Jul 2008 - 18:57 Respondre citant
Vlaovic
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jun 17, 2005
Ubicació: ki dises???


De moment la plantilla q estan fent es d¡un equip de la zona baixa de Tercera.

_________________
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
MissatgePublicat: 08 Jul 2008 - 19:17 Respondre citant
Lennon
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Nov 15, 2004
Ubicació: Av. de Madrid


Sembla mentira que encara s'hagin de llegir segons quins cometaris...

Em direu que valtres fa un any sabíeu que el Girona i el Gavà farien la temporada que han fet... O és que ells tenien equip per pujar a 2a A o jugar Play Off...

Això és lo cuento de nunca acabar...

Jo personalment (i me la pelen moltes de les opinions que llegeixo per aquí) estic especialment il·lusionat pensant en l'any vinent...

_________________
Me han grabado con un láser
todos mis huesos con tu nombre...
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
MissatgePublicat: 08 Jul 2008 - 19:25 Respondre citant
[Nakor]
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: May 19, 2004
Ubicació: Lleida


Cuan de vosaltres coneixia al començament a Ruben, Sergio Rodriguez, Bruno Saltor, Crusat, Eduardo, Pelegri, Lezaun, etc... ¿? Si venien del Fraga, Balaguer...

Una mica de paciencia, no fa mal a ningú.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 08 Jul 2008 - 20:50 Respondre citant
Cucurutxu
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Aug 17, 2006
Ubicació: Cucurulàndia


[Nakor] escrigué:
Cuan de vosaltres coneixia al començament a Ruben, Sergio Rodriguez, Bruno Saltor, Crusat, Eduardo, Pelegri, Lezaun, etc... ¿? Si venien del Fraga, Balaguer...

Una mica de paciencia, no fa mal a ningú.


De tots aquestos tot i que el volen alguns equips ( em sembla més per fer-se la punyeta entre ells), és el cas de Bruno Saltor.
No entenc que hi veuen en un dels laterals més dolents que han passat mai pel Lleida, el seu compatriota per banda esquerra Dani Marín ( ja se sap on és i per què!), però el Bruno no ho entenc.
Ara que si va a un gran i serà 1/4 de temporada, perquè al Lleida va demostrar que estan al camp hi havia una inseguretat...
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 08 Jul 2008 - 21:59 Respondre citant
Ilerlleida
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: May 21, 2004
Ubicació: Lleida


la 2na B, fitxis qui fitxis, es sempre una incognita saber qui lluitara per dalt o per baix.. paciencia i aviam que pasa.. de l'ascens al descens hi ha un pas en aquesta categoria.

_________________
Denok eman behar dugu zerbait gutxi batzuk dena eman behar ez dezaten.

Tots tenim que donar algo perque uns pocs no ho tinguin que donar tot.

Ilergetes 1994
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
MissatgePublicat: 08 Jul 2008 - 22:07 Respondre citant
AsRoC
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 02, 2004
Ubicació: Camp d'Esports


La temporada passada, quan es fitxava a Guerrero, Dominguez, Esparza etc... van sortir els mateixos comentaris, i crec que s'ha salvat la categoria amb més tranquil.litat que fa 2 anys, amb un pressupost 3 vegades més petit.

_________________
www.TerritoriLleida.com
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
MissatgePublicat: 09 Jul 2008 - 03:26 Respondre citant
Lukather
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Aug 18, 2005
Ubicació: Mollet City Downtown


AsRoC escrigué:
La temporada passada, quan es fitxava a Guerrero, Dominguez, Esparza etc... van sortir els mateixos comentaris, i crec que s'ha salvat la categoria amb més tranquil.litat que fa 2 anys, amb un pressupost 3 vegades més petit.


Mès tranquilitat no. L'equip de l'any passat va fer 48 punts, mentres que l'anterior en va fer 49.
L'equip de l'any passat va acabar mes aprop del descens que l'altre.
No se d'on surt la llegenda que l'equip de la darrera temporada ho va fer millor que l'anterior, doncs en cap moment de la segona volta van superar la puntuació que l'equip de Tevent & Cia havia fet en qualsevol d'aquelles jornades.

_________________
Les meves propostes sempre son rebudes amb aplaudiments... a la cara.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
MissatgePublicat: 09 Jul 2008 - 05:07 Respondre citant
anjo
Intermig
Intermig
 
Registrat: Jul 12, 2007
Ubicació: Lleida


pues yo creo, que como es lo que tenemos, hay que defenderlo, al final ya diremos si a sido para mal o para bien.

_________________
Un sentimiento, una pasion inagotable. Extremadamente grande.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 09 Jul 2008 - 09:20 Respondre citant
sefirot
Novell
Novell
 
Registrat: Apr 15, 2008
Ubicació: lleida


Lennon escrigué:
Sembla mentira que encara s'hagin de llegir segons quins cometaris...

Em direu que valtres fa un any sabíeu que el Girona i el Gavà farien la temporada que han fet... O és que ells tenien equip per pujar a 2a A o jugar Play Off...

Això és lo cuento de nunca acabar...

Jo personalment (i me la pelen moltes de les opinions que llegeixo per aquí) estic especialment il·lusionat pensant en l'any vinent...



No podria estar mes d'acord amb tu company perque el Girona es un bon exemple, perque al començament de temporada ningú hagués apostat per ell per pujar a segona A, primer tenim que fer equip, perqué aixó de fer un equip cada temporada amb entrenador diferent...
Jo els hi poso un 10 a la directiva de fer un equip d'aquí i barat, aunque baixí a tercera, jo orgullós amb la cara alta
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 09 Jul 2008 - 09:47 Respondre citant
qaixal
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Mar 06, 2004


Cucurutxu escrigué:
[Nakor] escrigué:
Cuan de vosaltres coneixia al començament a Ruben, Sergio Rodriguez, Bruno Saltor, Crusat, Eduardo, Pelegri, Lezaun, etc... ¿? Si venien del Fraga, Balaguer...

Una mica de paciencia, no fa mal a ningú.


De tots aquestos tot i que el volen alguns equips ( em sembla més per fer-se la punyeta entre ells), és el cas de Bruno Saltor.
No entenc que hi veuen en un dels laterals més dolents que han passat mai pel Lleida, el seu compatriota per banda esquerra Dani Marín ( ja se sap on és i per què!), però el Bruno no ho entenc.
Ara que si va a un gran i serà 1/4 de temporada, perquè al Lleida va demostrar que estan al camp hi havia una inseguretat...


No se si son les hores, el dia que està com trist o que jo estic una mica espés però no entenc res del que dius.

Estan fent un equip dintre de les possibilitats reals del club, i es treballa per tenir un club dins de les possibilitats reals de la ciutat. Crec que fins ara s'havia allargat una situació insostenible (el deute de la entitat ho demostra) i ara s'està pagant aquesta situació. La veritat es que em faria més il·lusió si el lleida portés a mourinho d'entrenador, amb una zona d'atac amb messi, cristiano i benzema, deco donant classes de futbol al canto de xavi en el mig centre lleidatà, un pivote com el senna, amb una defensa darrera amb puyol, godin, gonzalo i alves i sota pals casillas, però la realitat no és aquesta, i els jugadors que estan fitxant m'il·lusionen per que serán la futura plantilla del meu equip.

Crec que la junta i l'equip tècnic fa el que pot, i només esperò que el jugadors d'aquesta pròxima temporada donguin el màxim de si per estar el més amunt possible.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 09 Jul 2008 - 11:10 Respondre citant
Cucurutxu
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Aug 17, 2006
Ubicació: Cucurulàndia


qaixal escrigué:
Cucurutxu escrigué:
[Nakor] escrigué:
Cuan de vosaltres coneixia al començament a Ruben, Sergio Rodriguez, Bruno Saltor, Crusat, Eduardo, Pelegri, Lezaun, etc... ¿? Si venien del Fraga, Balaguer...

Una mica de paciencia, no fa mal a ningú.


De tots aquestos tot i que el volen alguns equips ( em sembla més per fer-se la punyeta entre ells), és el cas de Bruno Saltor.
No entenc que hi veuen en un dels laterals més dolents que han passat mai pel Lleida, el seu compatriota per banda esquerra Dani Marín ( ja se sap on és i per què!), però el Bruno no ho entenc.
Ara que si va a un gran i serà 1/4 de temporada, perquè al Lleida va demostrar que estan al camp hi havia una inseguretat...


No se si son les hores, el dia que està com trist o que jo estic una mica espés però no entenc res del que dius.

Estan fent un equip dintre de les possibilitats reals del club, i es treballa per tenir un club dins de les possibilitats reals de la ciutat. Crec que fins ara s'havia allargat una situació insostenible (el deute de la entitat ho demostra) i ara s'està pagant aquesta situació. La veritat es que em faria més il·lusió si el lleida portés a mourinho d'entrenador, amb una zona d'atac amb messi, cristiano i benzema, deco donant classes de futbol al canto de xavi en el mig centre lleidatà, un pivote com el senna, amb una defensa darrera amb puyol, godin, gonzalo i alves i sota pals casillas, però la realitat no és aquesta, i els jugadors que estan fitxant m'il·lusionen per que serán la futura plantilla del meu equip.

Crec que la junta i l'equip tècnic fa el que pot, i només esperò que el jugadors d'aquesta pròxima temporada donguin el màxim de si per estar el més amunt possible.


Encara no sé que no t'ha agradat del text que he escrit.
En cap cas et valoro els fitxatges d'aquesta temporada perquè entre altres coses encara no s'ha demostrat res, i avans d'un aconteixement no es pot jutjar.
Mai hagut de llegir el que havia escrit de nou, perquè i perdona'm però respecte al que has escrit amb el que jo he escrit, em sembla que molta relació no hi ha.
Jo escrivia sobre un personatge en concret anomenat Saltor, BRUNO SALTOR.
Tu em contestes amb els fitxatges que es fan, i que passa amb els fitxatges?, a cas he criticat a Urrea, Oscar Rubio, Palau o tants altres que han sortit mai del club?
I tens raó no sé si m'he aixecat malament o tinc pesadilles perque una noia que m'agrada esta amb un altre, si esta nuvol, o si plou i fa mal temps.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 09 Jul 2008 - 11:22 Respondre citant
qaixal
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Mar 06, 2004


Cucurutxu escrigué:

Encara no sé que no t'ha agradat del text que he escrit.
En cap cas et valoro els fitxatges d'aquesta temporada perquè entre altres coses encara no s'ha demostrat res, i avans d'un aconteixement no es pot jutjar.
Mai hagut de llegir el que havia escrit de nou, perquè i perdona'm però respecte al que has escrit amb el que jo he escrit, em sembla que molta relació no hi ha.
Jo escrivia sobre un personatge en concret anomenat Saltor, BRUNO SALTOR.
Tu em contestes amb els fitxatges que es fan, i que passa amb els fitxatges?, a cas he criticat a Urrea, Oscar Rubio, Palau o tants altres que han sortit mai del club?
I tens raó no sé si m'he aixecat malament o tinc pesadilles perque una noia que m'agrada esta amb un altre, si esta nuvol, o si plou i fa mal temps.


Perdona't.

Ha sigut un error meu escriure en un mateix post la resposta al teu comentari i la meva opinió.

La primera frase del meu post fa referencia al teu. No és que digui que no m'hagi agradat sino que no entenc el que vols dir.

La resta del meu post, es la opinió general sobre el tema, no fent referencia al teu post. Ha sigut una mescla de gosseria i estalvi el no voler fer dos post.
Al final he tingut que escriure dos post, moraleja, les coses s'han de fer be d'entrada i t'estalviaràs feina.

Lo de la xicota que t'agrada i no et fa cas... aquesta història es tant antiga com l'art de caminar, i la humanitat ha tirat endavant fins a dia d'avui, així que no et preocupis, ho superaràs.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 09 Jul 2008 - 12:28 Respondre citant
AsRoC
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 02, 2004
Ubicació: Camp d'Esports


Lukather escrigué:
AsRoC escrigué:
La temporada passada, quan es fitxava a Guerrero, Dominguez, Esparza etc... van sortir els mateixos comentaris, i crec que s'ha salvat la categoria amb més tranquil.litat que fa 2 anys, amb un pressupost 3 vegades més petit.


Mès tranquilitat no. L'equip de l'any passat va fer 48 punts, mentres que l'anterior en va fer 49.
L'equip de l'any passat va acabar mes aprop del descens que l'altre.
No se d'on surt la llegenda que l'equip de la darrera temporada ho va fer millor que l'anterior, doncs en cap moment de la segona volta van superar la puntuació que l'equip de Tevent & Cia havia fet en qualsevol d'aquelles jornades.


L'atra temporada amb un pressupost de 4 milions d'€ vam sumar 1 derrota més que aquesta temporada amb molt menys pressupost. Si s'hagués perdut el partit de Barbastro...Tot i que les dos hem quedat a 4 punts del descens.
Aquesta temporada, si la lliga hagués durat uns partits més possiblement hi hauria vist el perill, no com l'altra.

_________________
www.TerritoriLleida.com
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
MissatgePublicat: 09 Jul 2008 - 12:31 Respondre citant
Vlaovic
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jun 17, 2005
Ubicació: ki dises???


Penso q és bo fitxar a joves promeses de la terra provinents d'equips com el Balaguer encara q no tinguin cap experiència a Segona B, però aquests jugadors s'han de convinar amb altres d'experimentats!!! El q no podem fer és confeccionar una plantilla de Tercera divisió o menos!!!

_________________
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
MissatgePublicat: 09 Jul 2008 - 19:31 Respondre citant
Aiespik
Avançat
Avançat
 
Registrat: Jul 20, 2004
Ubicació: Saragossa


A ver, lo del Girona es como si te toca la primitiva y eso te puede pasar un año, pero no es lo normal. Está claro que en 2B meter millones no te garantiza nada, pero hacer un equipo de fichajes de 3ª es muy complicado. Los objetivos para este año son claros, el plano deportivo queda en segundo plano y lo que prima es reducir la deuda. Bien, estoy de acuerdo, pero que lo sepamos todos, no esperemos grandes alegrías.
Si tenemos que esperar a que Gerson, Campabadal y compañía nos suban a 2A, que Dios nos pille confesado.

_________________
Visca la Franja!!!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 10 Jul 2008 - 13:01 Respondre citant
Lennon
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Nov 15, 2004
Ubicació: Av. de Madrid


Aiespik escrigué:
A ver, lo del Girona es como si te toca la primitiva y eso te puede pasar un año, pero no es lo normal. Está claro que en 2B meter millones no te garantiza nada, pero hacer un equipo de fichajes de 3ª es muy complicado. Los objetivos para este año son claros, el plano deportivo queda en segundo plano y lo que prima es reducir la deuda. Bien, estoy de acuerdo, pero que lo sepamos todos, no esperemos grandes alegrías.
Si tenemos que esperar a que Gerson, Campabadal y compañía nos suban a 2A, que Dios nos pille confesado.


Tengámos paciencia. Todos deberíamos estar concienciados para saber que las alegrias quizás tarden más de lo previsto (y, por supuesto, deseado)...

Pienso que la ILUSIÓN debe ser nuestro "barco insignia".

_________________
Me han grabado con un láser
todos mis huesos con tu nombre...