Benvingut a UE Lleida, El Portal

  Menú
· Principal
· Fòrums
· Xat
· Alta com a usuari

· Club
· Estadi
· Himne

· Resultats i Classificació
· Fotos PeradeLleida
· Fotos Asroc
· Fòrum extern de Segona B


· Enquestes
· Descàrregues
· Notícies Antigues

· Missatges Privats
· Opcions personals
· Ajuda funcionament web
· Contactar administrador

  Enquesta
¿Qui creus que serà el golejador del nou Lleida?

Keko
Sellarés
Parra
Emengol
Adrià
Figuerola
Un altre



Resultats
Enquestes

vots: 501
Comentaris: 2

  

  Conecta't
Sobrenom

Contrasenya

Enregistra't i podràs accedir al Messenger del Lleida, comunicar-te privadament amb la resta d’usuaris, enviar comentaris amb el teu nickname, enviar fotografies i moltes coses més.
Enregistrar-me ara!

  Qui hi ha Online
Actualment connectats:
11 usuaris registrats
37 no registrats
48 lleidatanistes en total


Sou un usuari anònim. Podeu registrar-vos aquí
unioesportivalleida.com :: Veure tema - Carta oberta al màxim accionista
::Identificar-se::   ::FAQ::   ::Índex de Fòrums:: 

Índex del Fòrum de unioesportivalleida.com -> Idees per millorar el Lleida -> Carta oberta al màxim accionista
Publicar un tema nou  Respondre al tema
Carta oberta al màxim accionista
MissatgePublicat: 14 Jun 2006 - 08:49 Respondre citant
Martinetti
Col·laborador Noticies
Col·laborador Noticies
 
Registrat: May 19, 2004
Ubicació: Països Catalans


Bon dia,

Primer de tot hem presento, hem dic Jordi Martí sóc soci nº1.422 sóc des de fa uns anys soci incondicional i fiel seguidor, juntament amb un amic, de la U.E. Lleida.

Amb 16anys comencava a anar a veure el Lleida amb el meu germà gran, i quan ell no podia i anava amb algun amic que enredava o com podia.

Tot i ser jove ara tinc 23anys, és a dir en porto quasi 6 anys hem sembla sent soci any darrera any, he viscut 2 descendos i 1 ascens, i no crec que siguem tant mal club i aficionats com mereixens això.

Les meves principals preocupacions són:

1- Com poden dir que la planificació de la plantilla es fa entre el Conseller Delegat i l'entrenador, ja que des de principi de temporada l'entrenador només ha comptat amb 3 dels 10 o 12 fitxatges que es van fer.

2- Com no es va reaccionar abans sobre la destitució de l'entrenador, ja sé que no és l'únic culpable, però no estava capacitat per portar la plantilla en aquest estat ja que era més jugador que entrenador, i són dos coses que es tenen de diferenciar.

3- Com potser que a principi de temporada després de l'arranc de lliga impressionant, els jugadors van fer una baixada impressionant tant a nivell físic com de joc, ja sé que no cobraven però això no es fa i menys en aquest món del futbol que 5 derrotes seguides et marquen tota la temporada.

4- Com potser que cada any es facin els mateixos errors, sí, errors!! i no rodin caps!!! en qualsevol empresa encara que sigui familiar si la cosa no rutlla es canvia el plantejament.

I lo més important per mí aquests últims dies:

5- Com pot ser que el segon màxim accionista, tiri "tot sol" endavant la creació d'una Ciutat Esportiva, sense, almenys oficialment fent ressó, amb el suport del màxim accionista.

6- I un màxim accionista al qual segons molta gent, li diuen que se li deu la vida del club, jo no estic d'acord, en part si ja que sense ell aquests últims anys el Lleida no existiria, però..., tal i com anat els últims anys les coses jo no ho crec així. Per aquestes raons:

6.1 - Deixar al club un home com el Josep Menchón, el qual només ha fet i desfet lo que li ha interessat per la seva economia, portant jugador "patata" amb tot el respecte com a persones, que ningú de fora a part d'aquesta raó entèn perquè porta molts jugadors, i a més, tenint jugadors que no eren de la nostra propietat o en gran part, i quan ens els hem venut no ens hem quedat ni 4duros i a més després les empreses ens han reclamat calers a nosaltres.
6.2 - Ja que molt diràn que són figues d'un altre paner o moltes altres coes, però quan veig que el propietari del meu club vol pagar una burrada de calers i que ja tenen un principi d'acord (Barça, Madrid, Saragossa, etc) i un Mundialet de futbol i ara també el Mundialet de basquet per tenir publicitat al seu nou canal de TV. I al nostre Lleida no té "collons" a invertir quattre duros i a més ens deixa un home de la "seva confiança" com en Menchón, doncs si que estem ven espavilats.

A favor:

1 - La bona intenció del President el Sr.Miquel Pons, que malgrat, suposo, voler fer moltes coses veu la seva feina molt limitada per culpa de la gent del voltant.

2 - La entrada d'un nou accionista, el qual ha portat aires nous, i noves intencions i una realitat molt important, encara que segurament hi haurà especulació, però almenys es tindrà en propietat patrimoni en nom de la U.E. Lleida, el qual en qualsevol empresa es una cosa molt important.



Tot això, acavo dient que a veure si es comencen a fer les coses mitjanament bé, perquè sinó estem hipotecan el Club, la il·lusió i futur de tots els socis, i si les coses es fessin més correctament i no hi hagués tantes coses segurament no seriem uns 3.000, seriem molts més!!



Atentament,

Jordi Martí
Un soci apasionat i preocupat per la situació any darrera any
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 14 Jun 2006 - 08:58 Respondre citant
toti
Expert
Expert
 
Registrat: Jun 08, 2004
Ubicació: lleida


No cal que ti matis, perque fotran el que voldran, al final no dimitara ningu, i tornen el gausi, el seu fill i la mare que els va parir, tots a chupar la poca sang que li queda al lleida. Quin fastic de gent Evil or Very Mad Evil or Very Mad

_________________
VISCA EL LLEIDA!!!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 14 Jun 2006 - 09:20 Respondre citant
Gorka
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Oct 07, 2005
Ubicació: Anglesola


Si si, a perro flaco todo son pulgas. A veure que passarà!!! Ara tothom voldra ser a la junta del Lleida. Motivació: Especulació!!!

_________________
Som del Lleida visca el Lleida, hu cridem amb il.lusió!, Som del Lleida, visca el lleida, sempre et volem CAMPIO...
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger
MissatgePublicat: 14 Jun 2006 - 09:26 Respondre citant
azidman
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 27, 2004
Ubicació: ERROR


En X.Massana suposo que esperarà a que es dugui a terme el projecte de la ciutat esportiva per entrar com a president amb l economia sanejada.

_________________
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 14 Jun 2006 - 11:16 Respondre citant
sergiblau
Novell
Novell
 
Registrat: Oct 18, 2005
Ubicació: lleida


TOTI QUE TENS EN CONTRA DELS GAUSI,VOLS QUE EXPLIQUI LA SEVA TRAJECTORIA I COL.LABORACIO I TAMBE APORTACIO AL CLUB DESDE FA MOLTS ANYS I SENSE SURTI A LA FOTO?O ETS MOLT JOVE O NO TENTES NI IDEA DE L?HISTORIA DEL CLUB
PER CERT UNA MICA DE RESPECTE A LES PERSONES,QUE TO T'HAN FET
RES I QUE NO CONEIXES...SUPOSSO
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 14 Jun 2006 - 11:26 Respondre citant
ava
Expert
Expert
 
Registrat: Apr 15, 2006
Ubicació: senia


A vere tothom q vol entrar al lleida i entra x 3 raons (depenent de la persona una raó pesa més q l'altra):
1- Perquè sentren el Lleida molt profundament
2- Perquè sóm homes (o dones!) amb u gran poder adquisitiu i ser en un ajunta "muda" (llotja, desplaçaments, puros, relacions importants...)
3- Perquè d'una o altra manera en teuran benefici cap a la seva empresa.


Tot i q el punt 3 és bastant dur, accpeto q qualsevol q hi vulgui entrar per aquesta raó hi entri. però entrar, s'hi pot entrar de moltes maneres.
No us enganyeu, el massana ara potser hi està perdent diners però a llarga en guanyarà (suposo q algo de la Ciutat Esportiva en treurà) però per mi ja pot guanyar els diensr q vulgui si fa les coses bé en l'paratt esportiu; com si es vol forrar!

En canvi, hi ha una persona en aquest club q crec q hi està per la raó 3 però q el pobre (potser hi fica tot el de la seva part) no ho pot fer pitjor. Aquest home com tos sabeu és Menchón, per això demano des d'quí com molt de vosaltres q dimiteixi.

És q a part de treure'n diners en comissions no ho pot fer pitjor.

Ara faré una comparació amb el president d'un club a qui vosaltres li teniu molta mania però jo no tanta i me le'stimo igual q el lleida. Aquest és el Barça. Té un president q en 3 anys ha tret del pou al barça i l'ha fet guanyar la segona copa d'europa en 107 d'història. Aquest tio (la`porta) al barça de calers no en perd eh, però almeny ho fa bé. Una cosa similiar la podria dir del president del Vila- real... aquell tampoc hi perd un duro eh! però ho fa bé...

Doncs això és el q demano a Massana, si vol q guanyi el q vulgui a costa del Lleida (no vol dir q l'hagi de robar) però q ho faci bé siusplau. No com Menchón.

Menchón gràcies per tot el q has intentat fer pel Lleida. Dóna pas a gent innovadora. Dimiteix. Visca el Lleida.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 14 Jun 2006 - 11:32 Respondre citant
toti
Expert
Expert
 
Registrat: Jun 08, 2004
Ubicació: lleida


sergiblau escrigué:
TOTI QUE TENS EN CONTRA DELS GAUSI,VOLS QUE EXPLIQUI LA SEVA TRAJECTORIA I COL.LABORACIO I TAMBE APORTACIO AL CLUB DESDE FA MOLTS ANYS I SENSE SURTI A LA FOTO?O ETS MOLT JOVE O NO TENTES NI IDEA DE L?HISTORIA DEL CLUB
PER CERT UNA MICA DE RESPECTE A LES PERSONES,QUE TO T'HAN FET
RES I QUE NO CONEIXES...SUPOSSO


No et fiquis nervios amic, segurament conec molt millor la vida dels gausi que tu, per aixo ho dic, d'acord chato?

_________________
VISCA EL LLEIDA!!!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 14 Jun 2006 - 11:44 Respondre citant
sergiblau
Novell
Novell
 
Registrat: Oct 18, 2005
Ubicació: lleida


TOTI,M'AGRADARIA QUE M'EXPLIQUIS TOT AQUET CONEIXIMENT QUE DIUS QUE TENS SIS PLAU,AMIC
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 14 Jun 2006 - 11:51 Respondre citant
tijo
Avançat
Avançat
 
Registrat: May 18, 2004
Ubicació: Linyola


Jordi Marti, President!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy




xDDDDDDDDD
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 14 Jun 2006 - 13:10 Respondre citant
webmaster
Administrador
Administrador
 
Registrat: Feb 22, 2004


ava escrigué:

3- Perquè d'una o altra manera en teuran benefici cap a la seva empresa.

Tot i q el punt 3 és bastant dur, accpeto q qualsevol q hi vulgui entrar per aquesta raó hi entri. però entrar, s'hi pot entrar de moltes maneres.


Jo em pregunto que si tant clar és que amb el Lleida s’hi guanyen diners com és que és tant difícil trobar algú que vulgui accions o que vulgui entrar com a conseller?
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 14 Jun 2006 - 13:28 Respondre citant
lleidata03
Novell
Novell
 
Registrat: Apr 21, 2006
Ubicació: lleida


TOTI, jo coneixo molt be a la familia Gausi, i no tens gens de rao, des de fa anys col.laboren amb el club. L'any de l'ascens a 2A, L'esponsor Vallrufea, el va porta la empresa IMUR, de la cual es accionista el Gausi juntament amb el conseller Prieto; L' any seguent, les empreses IMUR, VALLRUFEA , i la empresa BARO GRUP (propietat de la seva familia) van ser 3 dels esponsor VIPS, que van aportar 30.000 euros cada un. Et recordo TOTI, que nomes vam conseguir un total de 4 esponsor VIPS (el quart era una empresa de fora :NIDALIA) I aquest ultim any, com no havia cap empresa que vulgues el "chollo" de esponsoritzar al Lleida, va ser IMUR, al final, el que va assolir l' esponsoritzacio. Mes a mes aquesta empresa ha regalat samarretes, gorres, bufandes, entrades, durant varies temporades. Per tant, amic TOTI, no tens ni p.... idea del que dius.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 14 Jun 2006 - 13:32 Respondre citant
sergiblau
Novell
Novell
 
Registrat: Oct 18, 2005
Ubicació: lleida


TOTALMENT D'ACORD AMB TU LLEIDATA03,JO NO VOLIA ENTRA EN DETALLS,HI HA GENT QUE OPINA DE FORMA GRATUITA SENSE TENIR CONEIXEMENT DE RES
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 14 Jun 2006 - 13:46 Respondre citant
Martinetti
Col·laborador Noticies
Col·laborador Noticies
 
Registrat: May 19, 2004
Ubicació: Països Catalans


tijo escrigué:
Jordi Marti, President!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy




xDDDDDDDDD


Laughing Laughing Laughing Laughing

Merci, Robert!!! Cool Cool
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 14 Jun 2006 - 13:51 Respondre citant
ava
Expert
Expert
 
Registrat: Apr 15, 2006
Ubicació: senia


web master
ja he dit q no tohom hi entra x diners i tampoc he dit q sigui fàcil de guanyar-ne al Lleida.

Ara que, poster em retrauràs q menchón no ha guanyat diners en comissions de traspassos?¿ sense comptar amb els q li pertoca com a remuneració de la seva feina... (q aquest diners si les mereix).
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 14 Jun 2006 - 15:58 Respondre citant
LABESTIA
Novell
Novell
 
Registrat: Nov 14, 2005
Ubicació: corbins


TOTI, No m'estranya gens , que no surtin empreses a lleida, que donin suport al nostre club, perque gracies a persones com tu, els pocs que s'involucren economicament amb el club, (parlo pel gausi), els fots a parir. I despres volem demana ajuda a les empreses per que s'involucren amb un projecte esportiu, en un club ruinos. Jo soc un currant, pero amb aquestes critiques si fos empresari, pasaria d'aportar ni un euro.
GRACIES GAUSI PER LA TEVA AJUDA, i si vols ser president, compte amb el meu suport i el del meu grup d'amics i socis del lleida.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 14 Jun 2006 - 16:12 Respondre citant
toti
Expert
Expert
 
Registrat: Jun 08, 2004
Ubicació: lleida


es impossible que aquet club funcioni. en altres posts esteu demanant que s'ha de fer una remodelacio del club passant per tot arreu. Aquresta gent han de marxar tambe del lleida, i han d'entrar cares noves, o no veieu que SEMPRE, son els mateixos!!!I la familia Gausi, tranquils que no s'arruinat amb el dineral(que segons vosaltres ha ficat,).
Sigueu més coherents i si defenseu que hi te que haver una renovació defenseu-la a fons.
PD: No us enfadeu que vec que esteu molt crispats Very Happy

_________________
VISCA EL LLEIDA!!!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 14 Jun 2006 - 16:54 Respondre citant
webmaster
Administrador
Administrador
 
Registrat: Feb 22, 2004


ava escrigué:
web master
ja he dit q no tohom hi entra x diners i tampoc he dit q sigui fàcil de guanyar-ne al Lleida.

Ara que, poster em retrauràs q menchón no ha guanyat diners en comissions de traspassos?¿ sense comptar amb els q li pertoca com a remuneració de la seva feina... (q aquest diners si les mereix).


Bueno jo em referia a consellers, màxims accionistes... Menchón és un altre tema ja que és un empleat contractat pel club amb el seu corresponent sou, per tant ja és evident que treballa pel Lleida per diners.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat



Carta oberta al màxim accionista

  Índex del Fòrum de unioesportivalleida.com -> Idees per millorar el Lleida
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
Totes les hores són GMT + 1 Hora  
Pàgina 1 de 1