Benvingut a UE Lleida, El Portal

  Menú

  Enllaços externs

  Enquesta
¿Quina serà la posició del Lleida a final de temporada?

Play-off
Zona mitja-alta
Zona mitja
Zona mitja-baixa
Promoció de descens
Descens



Resultats
Enquestes

vots: 340
Comentaris: 0

  

  Conecta't
Sobrenom

Contrasenya

Enregistra't i podràs accedir al Messenger del Lleida, comunicar-te privadament amb la resta d’usuaris, enviar comentaris amb el teu nickname, enviar fotografies i moltes coses més.
Enregistrar-me ara!

  Qui hi ha Online
Actualment connectats:
8 usuaris registrats
33 no registrats
41 lleidatanistes en total


Sou un usuari anònim. Podeu registrar-vos aquí

  Sense Actualitzar
unioesportivalleida.com :: Veure tema - Un nou entrenador
::Identificar-se::   ::FAQ::   ::Índex de Fòrums:: 

Índex del Fòrum de unioesportivalleida.com -> Idees per millorar el Lleida -> Un nou entrenador Anar a pàgina 1, 2  Següent
Publicar un tema nou  Respondre al tema
Un nou entrenador
MissatgePublicat: 18 Abr 2006 - 18:13 Respondre citant
avas
Novell
Novell
 
Registrat: Apr 18, 2006
Ubicació: Lleida


Que us semblaria un canvi d'entrenador?Molta gent n'està fart del rubio, d'altra no, ja li satisfá.Jo soc d'aquells que diuen que s'hauria de cambiar,no m'agrada la seva forma de jugar,les aliniació que fa ni els seus grans fijatges(D'ON COLLONS HAN TRET EL CAMACHO?!EM FOT NERVIOS).
Hi ha altres grans entrenadors i sense equip i fins i tot d'aquí lleida(Oliva,ex del alaves que dels 15 punts possibles en va aconseguir 10 i més tard el va fotre fora el Piterman per no esta d'acord amb el l'aliniacio,que ell(oliva)la va definir com una estupidessa.Per mi és el millor entrenador que podrem trobar ara i seria ,per mi,un gran fijatxe.)
Deixeu les vostres opinions,com més millor!!!!!! Very Happy
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 18 Abr 2006 - 18:21 Respondre citant
Lleidaok
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Dec 23, 2005
Ubicació: Benavent (Lleida)


Calma home calma, primer de tot respira a fons, i ja veuras com el culpable no es Miguel Rubio ni molt menys, els cuklpables son alguns jugadors que no fiquen lo que s'ha de posar, i n'haurien d'aprendre per exemple d'Oscar Rubio un noi del planter que li fot unes ganes increibles i que sempre defensare pel seu esperit de lluita i pel seu lleidatanisme.
Has dit un entrenador nou oi?Que et semblaria cambiar el titol per un altre com....un porter nou, o uns centrals nous, o millor dit....aquesta es millor, davanters nous que acompanyin Mate Bilic, que el pobre esta mes sol que la una Rolling Eyes Oi que sí?
Amb una cosa estic d'acord amb tu, amb lo de Camacho, que francament ami m'ha decebut moltissim, jo m'esperava molt de camacho i la veritat es que ficaria Jacobo enlloc d'ell, pero es clar, jo no soc el mister, tot i que si ell ho veu bé, ho sabra nmillor que tots nosaltres que volem jughar a ser entrenadors i si estiguessiu al lloc del Rubio veurieu com més d'un fot el camp per cames. Rolling Eyes
En aquesta web i em fot una rabia impressionat veig molt anti-Rubio,sobretot Newteam, ho respecto per sobre de tot, pero no ho puc compartir en absolut.
Rubio quedat per sempre!
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 18 Abr 2006 - 18:32 Respondre citant
Ilerdense
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jun 22, 2004
Ubicació: Lleida, Camp d'Esports


Jo no tinc cap dubte que el davanter de l'any que ve ha de ser Mario Bermejo com sigui. Aquesta temporada no ha jugat a l'Albacete i potser el deixen marxar. Ha de ser la prioritat absoluta a l'estiu.

_________________
VISCA EL LLEIDA SEMPRE
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 18 Abr 2006 - 18:47 Respondre citant
Lennon
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Nov 15, 2004
Ubicació: Av. de Madrid


Doncs lo de l'entrenador ho trobo massa arriesgat. També opino que el principal problema són els jugadors, tenen el cap en el seu futur no en el del club. Quan sàpiguem en quina categoria estarem l'any vinent serà el moment de planificar.

A mi el davanter que m'hagradaria tenir és el Gorka Britt. Està cedit a l'Eibar. Es rumoreja que per a la temporada vinent ja hi ha quinze baixes... Estiu mogudet...

_________________
Me han grabado con un láser
todos mis huesos con tu nombre...
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
MissatgePublicat: 18 Abr 2006 - 19:25 Respondre citant
MIKICOG
Col·laborador de la web
Col·laborador de la web
 
Registrat: Oct 05, 2004
Ubicació: ALMACELLES


Ahora no es momento de cambiar de entrenador, hemos de acabar la temporada en 2A y ya se planificara la temporada que viene. Hay temas mas urgentes como el economico.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
MissatgePublicat: 18 Abr 2006 - 21:30 Respondre citant
bidekari
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Aug 20, 2004


MIKICOG escrigué:
Ahora no es momento de cambiar de entrenador, hemos de acabar la temporada en 2A y ya se planificara la temporada que viene. Hay temas mas urgentes como el economico.


Absolutament d'acord, company Mikicog. Rubio ha estat contestat des de fa un any (des de principis de la segona volta de la campanya passada), i si a principis d'estiu se li va renovar la confiança, ara només seria un factor desestabilitzant que perjudicaria més que no beneficiaria a l'equip. Ara en aquest moment, allò prioritari es sumar set o vuit punts que ens assegurin la permanència. I de cara a la propera temporada intentar reformar l'equip (cos tecnic inclòs) comptant sempre amb les limitacions económiques que ens apreten.
Jo proposo (en un anterior tema ja ho plantejava) a la banqueta a Gonzalo Arkonada (ex-entrenador del filial i del primer equip de la Real Sociedad). Llavors encara havia de tenir la seva oportunitat d'entrenar a Primera Divisió, a pesar del qual continuo confiant en la seva valua, i sobretot en la seva agenda.
I per a la plantilla, necessitarem un bon lateral (segur marxarà Bruno), que podriem solucionar reconvertint Povedano a la banda, i recuperant a Català. I a davant, seria molt interessant incorporar a Gorka Britt.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 18 Abr 2006 - 21:32 Respondre citant
MIKICOG
Col·laborador de la web
Col·laborador de la web
 
Registrat: Oct 05, 2004
Ubicació: ALMACELLES


Brit es un viejo sueño mio para la delantera. Ahora esta en el Eibar pero el solo no puede hacer nada.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
MissatgePublicat: 18 Abr 2006 - 22:02 Respondre citant
Losoci
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jun 22, 2005
Ubicació: Lleida


Si Miguel Rubio salva l'equip de baixar a segona B, s'aurà guanyat la renovació ja que l'objectiu estará complert, per presupost, per recolçament empresarial, per plantilla.. i pels nostres seguidors.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 18 Abr 2006 - 22:10 Respondre citant
bidekari
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Aug 20, 2004


Losoci escrigué:
Si Miguel Rubio salva l'equip de baixar a segona B, s'aurà guanyat la renovació ja que l'objectiu estará complert, per presupost, per recolçament empresarial, per plantilla.. i pels nostres seguidors.


Sento opinar que no em sembla allò més prudent. El senyor Rubio tenia a principi de temporada l'objectiu marcat d'assolir la permanència. Si finalment es compleix, ho cel.lebrarem. Però s'han de crear noves metes, si més no noves il.lusions. El senyor Rubio, a la meva opinió ha demostrat sobradament honestitat, profesionalitat i compromís; però no em sembla la persona més addient per dirigir la banqueta d'un nou projecte, en definitiva d'una il.lusió renovada.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 18 Abr 2006 - 22:10 Respondre citant
azidman
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 27, 2004
Ubicació: ERROR


Losoci escrigué:
Si Miguel Rubio salva l'equip de baixar a segona B, s'aurà guanyat la renovació ja que l'objectiu estará complert, per presupost, per recolçament empresarial, per plantilla.. i pels nostres seguidors.



amb aquest pensament no anem en lloc....

_________________
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 18 Abr 2006 - 22:25 Respondre citant
bidekari
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Aug 20, 2004


Mikel Arruabarrena, maxim golejador d'Osasuna B, a causa de la notable competència, te complicat tant arribar al primer equip com retornar a San Mamés. Es un golejador en ascensió, que caldria incorporar si més no en qualitat de cedit.
Oskitz, tampoc sembla que aconsegueixi fer-se un forat al primer equip de la Real. Es un extrem amb una gran projecció, que s'està marcint a la banqueta d'Anoeta.
Britt, a la S. D. Eibar, no continuarà la propera temporada a Ipurua. Ha demostrat que es un excel.lent jugador per a la categoria, que coneix be, i la seva situació personal es molt semblant a la d'Arrubarrena.
Felip Ortiz. Un gran porter i millor persona. Va fer un parell de bones campanyes al Nastic, i ara es un dels puntals de l'U.D. Salamanca.
A la banqueta:
Enrique Martin Monreal, ó Jordi Vinyals, ó Gonzalo Arkonada.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 18 Abr 2006 - 22:39 Respondre citant
AsRoC
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 02, 2004
Ubicació: Camp d'Esports


bidekari escrigué:

Felip Ortiz. Un gran porter i millor persona. Va fer un parell de bones campanyes al Nastic, i ara es un dels puntals de l'U.D. Salamanca.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Jo la porteria no la tocaria. Sobre Felip comença ha tenir certa edad, rondant els 30.

_________________
www.TerritoriLleida.com
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
MissatgePublicat: 19 Abr 2006 - 12:13 Respondre citant
oliane
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jul 02, 2004
Ubicació: del PAIS dels ilergetes


no es pot canvia a rubio ara, i l'any que ve que estarem mermats de bons jugadors i que ens nodrirem de jugadors de categories més baixes, no crec que el nou mister ho faci millor que l'actual.
i la porteria no la tocaria pas.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
MissatgePublicat: 19 Abr 2006 - 12:21 Respondre citant
qaixal
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Mar 06, 2004


No es el moment de fer un canvi d'entrenador. Estem, els que estem, i pel que queda, fins al final aguantarem les veles.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 19 Abr 2006 - 17:38 Respondre citant
Lleidaok
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Dec 23, 2005
Ubicació: Benavent (Lleida)


Azidman tu si que amb aquest pensament que tens sobre el nostre mister no vas enlloc Evil or Very Mad , si salva el Sr.Rubio del descens amb aquesta plantilla tan justa com la que tenim per sobreviure a segona divisió es mereix no solament la renovacio sinò un augment de la seva fitxa.
Es el millor entrenador que podriem tenir actualment perque si l'haguessim destituit com molts de vosaltres voleu ja potser no tindriem ja opcions de salvacio en aquesta categoria i ja hauriem de pensar en com classificar-nos de nou en el play-off a Segona a.
Rubio l'afició esta amb tu i et donarem soport sempre!!
I Oscar Rubio titular indiscutible, les ganes que li fot Oscar no li fot Santos per exemple, per dir un exemple Rolling Eyes
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 19 Abr 2006 - 20:03 Respondre citant
seporix
Novell
Novell
 
Registrat: Aug 10, 2005
Ubicació: Lleida


jo voto per que exin al rubio duna vegada i fotin al oliva aquell que aixins pujarem a primera segur.a mes am lexpulsio del luiz carlos tot ens anira devizyous tmb. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Evil or Very Mad Evil or Very Mad Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 20 Abr 2006 - 10:37 Respondre citant
Losoci
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Jun 22, 2005
Ubicació: Lleida


Amb el segon presupost més baix de segona, amb uns 3500 socis i una assistència de pùblic per partit de 2500 a 3000 persones, amb unes empreses que no ajuden al club, amb un deute enorme, amb posibilitats d'embargaments, amb les cuotes de socis dels propers dos anys que no es cobraran per la compra d'accions, amb els millors jugadors que acaben contracte i marxaran...
Amb aquest panorama no podem anar enlloc, segur. Aquesta es la REALITAT del Lleida. Jo també desitjo el millor per l'equip.
La temporada vinen quins jugadors vindran a Lleida, dons molts cedits, jugadors de categories inferiors, jugadors que no tindran cap opció millor, si no surten diners sota el camp d'esports, i s'haurà de començar de baix amb unes posibilitats d'éxit molt limitades. Per això penso que si el Rubio salva la categoria hauriem de renovar-lo perque coneix el club i s'adapta al que hi haura, que será ben poc.
Entrenadors com Enrique Martin o Mané cobren molts diners i el Lleida no té mitjans per pagar.
Jugadors bons igual, no tenim diners per pagar grans fitxes. Només cal mirar que actualment la base es la que va pujar de segona B amb els contractes millorats pero no els podem pagar.
La REALITAT del Lleida pasa per patir i confiar en gent que ha funcionat
Aquesta només es la meva opinió.
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
MissatgePublicat: 20 Abr 2006 - 12:01 Respondre citant
rondo
Un crack del Lleida
Un crack del Lleida
 
Registrat: Aug 28, 2005
Ubicació: Lleida


Jo crec que ara mateix el que s'ha de fer és deixar de pensar en si Rubio i els jugadors valen o no valen, això ja es pensarà un cop acabi la temporada. Ara queden 9 partits de lliga (27 punts en joc) i estem només dos punts per damunt del descens, ara toca recolzar a tots, judadors i cos tècnic perquè acabin assolint l'objectiu i un cop acabat ja farem les valoracions que vulguem.


Per cert, jo no conec com juguen els equips d'Oliva ni vaig poder veure cap partit se